6 de jul. 2014

CARPACCIO CARBASSÓ

No havia tastat mai el carpaccio de carbassó i em tenia encuriosida perquè veia que molta gent tenia costum de menjar-lo així en cru. Doncs finalment em vaig decidir i el resultat em va agradar molt i molt!
Resulta un plat ràpid, sa, fresc i boníssim!!


INGREDIENTS (per un plat com el de la foto):

    - 1 carbassó mitjà (que no sigui massa gros)
    - parmesà ratllat
    - panses i pinyons
    - Vinagreta: 5 cullerades d'oli d'oliva, 2 cullerades de vinagre balsàmic, sal i pebre.

Rentem el carbassó i el tallem a làmines fines amb l'ajuda d'una màquina de tallar embotit. Anem distribuint les làmines per sobre un plat. 

Escampem unes quantes panses i pinyons per sobre el carbassó i també els encenalls de parmesà.

A part, preparem la vinagreta barrejant tots els ingredients i després amanim el carbassó amb ella, que quedi tot ben impregnat de la vinagreta. 

Ho deixem reposar a la nevera i ja ho podreu servir. Ja veureu com el plat quedarà ben net!!!



Aquesta recepta és de la  Samanta Vallejo.

2 comentaris:

  1. Aquest carpaccio ha d'estar deliciós! me l'apunto! Un petó

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
  2. és molt bo!! fàcil, ràpid i bo!! són els millors plats. :)

    ResponElimina