20 de jul. 2014

VISITA A L'HORT ECOLÒGIC PRATDESABA I SORTEIG D'UNA CISTELLA+RECEPTA

Ahir vaig estar de visita a St. Miquel de Campmajor, més exactament a l'hort ecològic que PRATDESABA té en uns terrenys d'allà. 


L'hort està en plena producció! Tal i com toca per aquestes èpoques de l'any.
A continuació us faig un resum fotogràfic: remolatxa, carbassons, bitxo de Girona, tomàquets de penjar, ceba tendra, mongeta tendra i  moltes coses més que podeu trobar si entreu a la seva pàgina de facebook!                                                                                  (https://www.facebook.com/pages/Pratdesaba/433879166712939?fref=ts).





Amb aquesta entrada us volem animar a participar en un sorteig per aconseguir els 200 "M'AGRADA" de la pagina de PRATDESABA! 
Només en falten 9! Us animeu?? Tots els que cliqueu "m'agrada" entrareu en el sorteig d'un pack compost per una recepta del Xicuina acompanyat de la cistella PRATDESABA amb tots els productes necessaris per realitzar la recepta! 
US animeu?  Només heu de clicar en el seguent enllaç i posar "m'agrada"!!



2 comentaris:

  1. Que xulo visitar un hort ecologic, oi? Se n'aprenen un munt de coses interessants! Jo també ho vaig fer a l'hort del meu proveidor de verdures i encara tinc pendent publicar l'entrada, a veure si m'espavilo! Un petó!

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
  2. Quina visita més enriquidora! no hi ha res com les verdures d'un hort cuidat i mimat com aquest, jo tinc la sort que el meu pare en fa i és un autèntic luxe! un petó!

    ResponElimina