30 de set. 2013

PASTÍS DE CARBASSA, PASTANAGA I POMA

Vaig estar remenant entre blocs per trobar alguna coca feta amb carbassa i em vaig trobar amb dos blocs que tenien el mateix pastís de carbassa: La Cuina de l'Eri i fem un mos.Tots dos l'havien après en un taller de cuina del Bon Preu i n'havien fet dos versions diferents, però tots dos amb la mateixa base, i només de veure les fotos dels pastissos i de llegir els comentaris, vaig tenir clar que el volia provar. I el resultat va ser deliciós!


INGREDIENTS:

    - Ingredients secs: 300g de farina, 400g de sucre morè, 1 culleradeta de llevat Royal, mitja culleradeta de bicarbonat, 1 culleradeta de canyella en pols, 1/2 culleradeta de gingebre.
    - Ingredients humits: 4 ous grans, 150ml d'oli de gira-sol, 100g de pastanaga ratllada, 100g de carbassa ratllada i 100g de poma ratllada. 

En un bol, hi barregem tots els ingredients secs. En un altre bol muntem els ous (no cal que doblin el volum), i hi acabem d'afegir tots els ingredients humits. Barregem els ingredients secs amb els humits i ho barregem bé fins que quedi una mescla homogènia. 
Untem un motlle (de 22cm) i hi aboquem tota la barreja. S'enforna a 180ºC, amb el forn prèviament escalfat, durant 40 minuts aproximadament (ho comprovem amb l'escuradents). 
El deixem refredar i jo l'he cobert amb sucre glaç... Exquisit!!!!


2 comentaris:

  1. Hola!! M'agrada la vostra recepta!! Nosaltres en fem una versio mes classica. Us en deixo l'enllaç per si la voleu provar!!

    Salutacions
    http://sucrebcn.blogspot.com.es/2013/11/el-millor-carrot-cake-del-mon-mundial.html?m=1

    ResponElimina