3 d’abr. 2014

COCA D'ESCALIVADA AMB FORMATGE DE CABRA

Aquestes coques també són una recepta de la Mireia Carbó, i són una base perfecta per tenir sempre a mà perquè és molt versàtil en el sentit que a sobre d'aquesta coca hi podem posar el que més ens agradi i/o el que tinguem en aquell moment al rebost o a la nevera!



INGREDIENTS:

Per a la base:
    - 500g de farina
    - 200ml d'aigua amb gas
    - 100ml d'oli d'oliva
    - 50ml de vi blanc

Per al farciment:
    - Pebrot/albergínia escalivada
    - Formatge de cabra
    - Tomates

Primer de tot farem les bases. En un bol, es barregen tots els ingredients amb les mans, fins a aconseguir una massa homogènia, i s'acabarà treballant sobre el marbre. No cal forçar l'amassat, un cop hàgim aconseguit una bola de massa homogènia, deixem d'amassar. 

Es pot fer una sola coca o fer racions. Jo en aquest cas, vaig fer coques individuals. L'objectiu és estendre la massa ben fineta i col·locar-la sobre la safata de forn, untada amb oli o sobre un paper de forn.En aquest punt també es poden congelar.

A sobre de cada coca ja podrem col·locar els ingredients que hàgiu pensat. Jo vaig col·locar una làmina de tomata i l'albergínia escalivada, el formatge de cabra el vaig afegir més endavant.

Es cou amb l'escalfor de dalt i de baix, amb el forn prèviament escalfat, a 180ºC durant 15-20 minuts. Quan veieu que la massa ja està feta, llavors s'afegeix el formatge de cabra. 

Hi posem un bon raig d'oli d'oliva i ja ho podrem assaborir!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada