17 de nov. 2013

BOMBONS!!

Moltes de les vegades que volia portar algunes postres com a detall en algun àpat acabava sent els rocs de xocolata, així que aquesta vegada tenia ganes de variar una mica!!! i buscant entre blocs vaig trobar vàries idees que em van agradar i aquest ha estat el resultat!!



INGREDIENTS (per fer una safata com aquesta):

    - Xocolata negre (mitja rajola de xocolata negre de postres)
    - Xocolata amb llet (3 rajoles de125g)
    - Xocolata blanca (3 rajoles de 80g)
   - Un grapat d'ametlles torrades, d'avellanes torrades, de nous, de panses, de taronja confitada, de fruits dels bosc secs i d'ametlla trossejada.
    - Motlles per fer bombons. Els bombons més amples estan fets amb motlles de paper de magdalena. Això ho vaig veure en el bloc de Us en llepareu els dits i ho vaig trobar genial!

Primer de tot hem de fer la distribució dels bombons que volem fer per tenir clar el repartiment de la xocolata un cop estigui desfeta. Un cop ho hem decidit, preparar tots els motlles i tenir-ho tot a mà. Tot seguit ja podem començar a treballar!

Els bombons que vaig fer jo van ser (tal qual es veuen a la primera foto):

    - Bombons de xocolata amb llet amb fruits secs: ametlla, avellanes, panses i nous. Vaig utilitzar motlles de paper que s'utilitzen per fer magdalenes.
    - Bombons de xocolata amb llet amb ametlla trossejada i coberta de xocolata blanca (amb motlles especials de bombons).
    - Bombons de xocolata amb llet amb ametlla trossejada (amb motlles especials de bombons).
    - Bombons de xocolata negre amb taronja confitada (amb motlles especials de bombons).
    - Bombons de xocolata blanca amb fruits del bosc (amb motlles de paper que s'utilitzen per fer les magdalenes).

Primer vaig començar amb la xocolata blanca. La vaig desfer al bany maria i un cop desfeta, la vaig anar repartint pels motlles de magdalenes, sense fer gaire gruix de xocolata. En aquests, hi vaig afegir els fruits del bosc repartits per sobre.
Després, vaig fer una capa de xocolata blanca en els motlles rodons (a on després hi anirà xocolata amb llet i ametlles).

Tot seguit vaig desfer al bany maria la xocolata amb llet. Un cop al punt, la vaig repartir també pels motlles de paper de magdalenes restants, i per sobre hi vaig repartir l'ametlla, les avellanes, les panses i les nous. 
A la xocolata amb llet sobrant hi vaig barrejar l'ametlla trossejada i amb aquesta mescla vaig acabar d'omplir els motlles a on hi havia la capa de xocolata blanca. 

Finalment vaig desfer la xocolata negre i quan estava al punt, hi vaig barrejar els trossos de taronja confitada i tot seguit, a omplir els motlles amb forma de cor. 

Un cop preparats tots els bombons, es deixen reposar a temperatura ambient fins que es refreden i després es deixen refredar a la nevera durant unes quantes hores. Només faltarà desmotllar-los i colo·locar-los a la safata!


No sé si l'explicació ha quedat gaire clara, però us haig de dir que és més complicat explicar-ho que fer-los! De veritat, únicament és tenir clar els bombons a fer i llavors tenir paciència!!! :)

2 comentaris:

  1. Quin goig que fa aquesta safata, t' han quedat preciosos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! uns bombons ben fàcils i si agrada la xocolata... doncs no hi ha res més a dir!! ;)

      Elimina