5 de març 2014

FLAM DE TARONJA

Un flam ben fàcil i fresquíssim!!! És una recepta de la Mireia Carbó :)


INGREDIENTS:

    - 250ml de suc de taronja natural (de 2 a 3 taronges)
    - 100g de sucre
    - 3 ous
    - Caramel 

Posem a escalfar, amb l'escalfor de baix, el forn a 150ºC ja que la preparació és molt ràpida.

En un bol hi posem el suc de taronja i el sucre i ho remenem fins a dissoldre el sucre. Després hi afegim els 3 ous i ho tornem a barrejar bé.

Col·loquem unes gotes de caramel a cada motlle de flamera i tot seguit els omplim de la barreja (ho colarem abans). Amb les flameres plenes, les col·loquem en un safata amb dos dits d'aigua perquè s'han de coure al bany maria. 

Ho posem a coure durant 45 minuts. Jo ho vaig fer així però passat aquest temps encara no estaven cuits (vaig utilitzar flameres de silicona i no hi acabo de trobar el punt), així que vaig fer uns 20 minuts més a 180 amb escalfor de dalt i de baix. 

Ho deixem refredar a temperatura ambient i després a la nevera... i ja estaran llestos per menjar!

Bon profit!!

2 comentaris:

  1. De taronja encara no n'he provat mai i fa temps que em crida l'atenció perquè ha d'estar molt i molt bo. T'ha quedat de luxe!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si t'animes a fer-lo ja m'explicaràs!! és ben fresc per ara que comença la caloreta!

      Elimina