11 d’oct. 2013

PASTA DE FULL AMB ALBERGÍNIA, TOMATA I FORMATGE DE CABRA

Aquesta delícia l'havia vist en vàries versions i totes amb molt bona pinta, així que un cop vaig tenir els ingredients necessaris, no em vaig poder estar de provar-la! I sé que em repeteixo en la majoria de receptes, però el resultat és boníssim!!



INGREDIENTS:

    - 1 làmina de pasta de full
    - 1-2 albergínies
    - 1-2 tomates
    - Formatge de cabra
    - 1 ou
    - Orenga o provençals

Primer de tot, tallarem l'albergínia en rodanxes bastant gruixudes, les salarem i les col·locarem dins un colador. Ho deixarem reposar durant mitja horeta perquè perdin líquid i la seva amargor. Després les eixugarem bé, les passarem per la planxa i les anirem reservant sobre paper de cuina perquè absorbeixi part de l'oli.

Mentrestant anirem preparant les pastes. Estendrem la làmina de full i la dividirem en dos rectangles. Jo vaig doblar els costats, però no caldria perquè puja massa. Com a primera capa col·loquem rodanxes d'albergínia i després hi col·loquem les rodanxes de tomata. Pintem els costats amb l'ou i ja ho podrem enfornar a 180ºC, amb el forn prèviament escalfat, durant 10-15 minuts. Uns minuts abans no estigui, hi afegim les rodanxes de formatge de cabra sobre cada pilonet i ho deixem acabar de coure 
Hi tirem una mica d'orenga, ho deixem reposar una mica i bon profit!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada