10 de set. 2013

TRUITA DE PATATES AMB XISTORRA amb intenció de ser una petita Senyera

Aquesta entrada representa l'enllaç entre dos blocs, dos blocs que alhora uneixen altres blocs els quals, tot i tractar cadascun d'ells una temàtica diferent, compartim unes idees i un desig comú de poder veure i viure una Catalunya lliure. 

Aquesta recepta és la meva aportació a la cadena de blocs, cadena de paraules amb un mateix objectiu. 

La meva mà s'enllaça amb el bloc de la Mariona, així que us animo a seguir l'enllaç i així també seguir aquesta cadena de blocs cap a la Independència:     http://catrural.blogspot.com.es/



INGREDIENTS:

    - 6 ous
    - 2 patates
    - 4 talls de xistorra
    - Una mica de nata líquida
    - Sal i oli d'oliva

Rentem i pelem les patates i les tallem a trossos petits. Posarem les patates a coure en una paella amb l'oli ben calent, i les deixarem fer a foc mig. Mentrestant, posarem a escalfar el forn a 200ºC. En un bol, hi batrem els ous i hi afegirem unes gotes de nata líquid. Ho salem i ho reservem.

Un cop les patates estiguin preparades, les barrejarem amb l'ou batut i ho remenarem bé. Aquesta barreja la posarem en una safata mitjana apte pel forn i a sobre col·locarem la xistorra de forma estratègica si ho voleu, o sinó repartida per tota la safata. 

Ho enforneu durant mitja horeta aproximadament i ja estarà llest! Abans de menjar deixeu-ho reposar una miqueta. 

La combinació és excel·net!!!!




6 comentaris:

  1. Que bona!!! la provarem de fer. I tant que sí!

    Gràcies per enllaçar-te amb els blogs per la independència.

    Ja m'enduc l'enllaç del teu post.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'informareu si us agrada si la proveu de fer!! Molt bona feina amb el bloc!!

      Elimina
  2. Això deu estar tan bo només d'imaginar-m'ho ja se'm fa la boca aigua!! ;-))

    La pinta és excel·lent però, a més, jo diria que ja "percebo" tots aquests sabors... nyam, nyam!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si que era bo!! A més, va ser el dinar ideal per portar a la Via!!
      Us felicito per la feina del vostra bloc!!

      Elimina
  3. jo que soc una viciada de la truita de patates ho tinc que probar..ja ho crec !!
    te molt bona pinta !

    gracies per la teva aportació a la cadena

    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, realment el resultat va ser molt bo! A mi em va sorprendre perquè la idea era lligar els colors, però el resultat va ser... excel·lent!! I un bon dinar per portar a la Via!

      Elimina