19 d’oct. 2014

APERITIUS DE TARDOR: POMA CARAMEL·LITZADA AMB FOIE I FIGUES AMB FOIE

La tardor ens dóna molts productes de temporada deliciosos i s'han d'aprofitar! Un exemple són aquests entrants amb poma i figues, es desfan a la boca. I no són gens complicats!

TORRADETES AMB FIGUES I FOIE



INGREDIENTS:

    - Figues
    - Foie
    - Torradetes
    - Reducció de Pedro Ximénez

Netegem les figues i les pelem (si us agrada es poden menjar senceres sense treure la pell, és opcional). En fem rodanxes i les anem distribuint sobre les torradetes. A sobre hi col·loquem una mica de foie i abans de servir hi afegim una mica de reducció de Pedro Ximénez.


TORRADETES AMB POMA CARAMEL·LITZADA I FOIE 



INGREDIENTS:

    - 1 poma Golden
    - Foie
    - Torradetes amb panses
    - Mantega
    - Sucre moreno

Pelem i tallem la poma a daus. En una paella posem a escalfar una mica de mantega i tot seguit hi posem els daus de poma que es vagin coent (jo no els vaig deixar coure gaire, m'agrada que no es desfacin). Després s'hi afegeix un parell de cullerades de sucre moreno i es deixa caramel·litzar. És cosa ràpida, de 5 a 10 minuts tot el procés. Reservem la poma que es refredi. 

Per servir, col·locarem la poma caramel·litzada sobre les torradetes (jo vaig utilitzar torradetes amb panses) i a sobre una miqueta de foie.


Més fàcil impossible!!!! I el resultat deliciós!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada