12 d’ag. 2014

PA DE PESSIC DE TARONJA - PASTÍS D'ANIVERSARI

L'altre dia va ser l'aniversari del meu nebot i com a tieta i padrina de l'Oriol, tenia ganes de fer alguna cosa que a un nen de 2 anys li agradés... em sembla que una mica ho vaig aconseguir, almenys pel que fa a les galetes!!! :))


La base va ser un pa de pessic de taronja. La recepta és molt senzilla i el resultat boníssim!

INGREDIENTS PA DE PESSIC DE TARONJA (per un motlle de 26cm vaig doblar totes les quantitats següents):

    - 3 ous
    - 200g de sucre
    - 130g de farina de rebosteria
    - 1/2 got de suc de taronja
    - 1 sobre de Royal

Primer de tot batem els ous i el sucre, hi afegim el suc de taronja i tot seguit hi anem afegint la farina i el llevat a poc a poc i ho anem barrejant bé fins a obtenir una mescla ben barrejada. 

Mentrestant, haurem posat a escalfar el forn a 180ºC amb el foc de baix, i també untarem el motlle. Abocarem la barreja en el motlle i ho posarem a coure durant 30 minuts amb el foc de baix, i després ho deixem acabar de fer 10 minuts més amb el foc de baix i de dalt. 

Comprovem amb l'escuradents que estigui cuit del tot i el deixem refredar (això pel motlle de 26cm, si ho feu amb un motlle més petit i les quantitats de dalt, doncs amb mitja horeta segur que ja està). 




Aquest pa de pessic me'l va passar una persona que és intolerant a la lactosa, així que aquest pa de pessic va molt bé en aquests casos!!!

Pel que fa a les galetes, vaig seguir la recepta que ja tinc publicada en el bloc (galetes de mantega), només que canviant les formes per les de transports.  



Són ben entretingudes de fer però el resultat val la pena!! I per enganxar-les en el pastís, vaig utilitzar el mateix sucre de pintar les galetes. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada