13 d’oct. 2015

SALSITXES A L'ESTIL JAMIE OLIVER

Des de que vaig veure publicat en algun bloc aquestes salsitxes d'en Jamie Oliver que tenia ganes de provar de fer-les i saber si eren tan bones com semblaven fotogràficament (tot i que a mi no em va quedar tan fotogènic...), i el resultat no decepciona gens!! 

És la primera recepta d'aquest famós cuiner que provo de fer, però n'he vist moltes i m'agrada el seu estil!! I aquesta és ben simple de fer però pel sol fet de tenir aquests colors tant macos i ser tan fàcil encara entra millor ;)




INGREDIENTS:

    -Un bon grapat de tomates de diferents tipus, d'aquestes de mida petita: grocs, Cherry, Kumatos,  taronges, bombetes, etc. Avui en dia se'n solen trobar amb facilitat. 
    - Salsitxes, jo vaig utilitzar de pollastre i m'hi va agradar molt, i hi vaig afegir una botifarra trossejada. 
    - Herbes aromàtiques, les que més us agradin
    - Oli de sidereta  (opcional)
    - Oli d'oliva i sal. 


Posem a escalfar el forn a 180ºC.

Rentem les tomates i les repartim per tota la safata que anirà al forn, algunes les podem partir per la meitat i les altres les deixem senceres. 

Les reguem amb un bon raig d'oli d'oliva, una mica de sal, i hi repartim les herbes aromàtiques que decidim, romaní, farigola, orenga, herbes provençals, etc. després hi col·loquem les salsitxes i ho remenem tot perquè s'impregni de la barreja d'oli i herbes. 


Si us decidiu hi podeu posar una culleradeta d'oli picant. 

Ho enfornem de 20 a 30 minuts, havent-ho remenat durant la cocció, fins que veieu que les salsitxes estan al vostra gust. 


I bon profit!!


4 comentaris:

  1. Quina salivera!! just a la nevera tinc una caixeta de tomàquets cirera de tres colors que crec que acabaran al forn amb unes salsitxes, m'ha encantat la proposta, gran Jaimie!! un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo quan vaig veure la recepta també em va cridar l'atenció! Ja veuràs com us agrada ;) espero!!
      Ptons!!

      Elimina
  2. Quin plat més xulo! I molt bo!! I fet al forn! És perfecte.....
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ho té tot: fàcil, forn, ràpid, amb colorido i boníssim!! ;)
      Ptons!!

      Elimina